Lidex - O nas

Lidex – od roku 2003 nr 1

w rankingach polskich firm tłumaczeniowych

O nas

Drodzy Państwo,

Na polskim rynku jesteśmy obecni od roku 1989. Oferujemy unikalne, bezkonkurencyjne usługi tłumaczeniowe i konferencyjne – tradycyjne oraz realizowane online.

Łączące najwyższe kompetencje zespołów tłumaczy, grafików, menedżerów technicznych, menedżerów projektów oraz członków działów IT i R&D. Doprawione mistrzowskim kwintetem certyfikatów ISO, licznymi nagrodami i wyróżnieniami.

Usługi doskonalone przez ponad trzy dekady na polu jakości, innowacji, etyki w biznesie oraz motywowania i angażowania zespołu w działania na rzecz zrównoważonego rozwoju.

Wierzymy, że uda nam się przyrządzać dla Państwa bezapelacyjnie najsmaczniejsze, urozmaicone dania translatorskie i konferencyjne. Chcemy nie tylko spełniać Wasze potrzeby, ale także oczarować Was naszymi usługami, sposobem ich realizacji oraz jakością komunikacji.

Spróbujcie, jak smakuje współpraca z nami

Lidex - zespół

(od lewej)

Iwona Zenio
Dyrektor Operacyjna

Dorota Emanuel-Roszkowska
Dyrektor Generalna

Justyna Wyszyńska
Dyrektor ds. Technologii
i Rozwoju Biznesu

Misja, Wizja, Cele i Wartości

Naszą misję, wizję, cele i wartości zdefiniowaliśmy ponad trzydzieści lat temu. Od tamtego czasu w naszej pracy zmieniło się prawie wszystko, ale misja, wizja, cele i wartości firmy Lidex są ponadczasowe:

Nasza misja

Wzbogacanie jakości życia poprzez likwidację barier językowych i technicznych w kontaktach międzyludzkich.

Nasza wizja

Chcemy być zawsze liderem na rynku usług językowych i technicznych, by ułatwiać ludziom wzajemne kontakty i dostęp do wiedzy oraz informacji.

Nasze cele

Głównym celem firmy Lidex jest wszechstronna pomoc Klientowi poprzez świadczenie usług językowych i technicznych na najwyższym poziomie.

Nasze wartości

Kluczem do dynamicznego rozwoju firmy Lidex jest przestrzegany zestaw wartości korporacyjnych wypracowanych przez lata działalności firmy. Do podstawowych wartości zaliczamy:

  • troskę o jakość oraz o maksymalne zadowolenie Klientów
  • inwestowanie w rozwój pracowników
  • zaangażowanie, pasję, radość z pracy
  • zrównoważony rozwój

Wyróżniają nas ludzie

Stawiamy na talenty i różnorodność

Najcenniejszą wartością Lidexu są WSPANIALI LUDZIE – byli i aktualni pracownicy oraz współpracownicy. Mamy talent do przyciągania ludzi nieprzeciętnych, uzdolnionych, którym dajemy szansę rozwoju, odkrywania w sobie nowych predyspozycji, spełniania zawodowych marzeń i ambicji. Stawiamy na różnorodność, na różne style pracy i różne potrzeby naszego zespołu.

Najwyższa kadra menedżerska Lidexu to kobiety. Panie stanowią też 70% kadry menedżerskiej średniego szczebla.

Lidex to dobry przykład na to, że równe szanse przynoszą znakomite efekty biznesowe. Nasze wspaniałe menedżerki są nadzwyczaj kreatywne, odważne, empatyczne i zaangażowane. Są prawdziwymi liderkami – ich połączone talenty i codzienna praca mają tak ogromny wpływ na to, że Lidex od lat pozostaje liderem branży tłumaczeń w Polsce.

W Lidexie stosujemy

strategię WELLBEING

Etyka i zrównoważony rozwój

Pozycja lidera rynku zobowiązuje także wobec Pracowników i Partnerów: są Oni naszą najcenniejszą wartością. Z myślą o Ich poczuciu bezpieczeństwa stworzyliśmy Kodeks Etyki i powołaliśmy Rzecznika Etyki. UN Global Compact wyróżnił nas za udział w programie Standard Etyki w Polsce.

Równe szanse w biznesie
Jesteśmy także zaangażowani w program UN Global Compact „Równe szanse w biznesie”, którego inaugurację w siedzibie GPW 6 marca 2020 r. obsługiwał nasz dział konferencji. Za udział ten również otrzymaliśmy wyróżnienie UNGC.

Stosujemy sprawdzoną strategię WELLBEING:

  • czerpanie satysfakcji z pracy i poczucie wpływu
  • autentyczne, życzliwe, szczere relacje
  • bezpieczeństwo i stabilizacja finansowa
  • poczucie bycia częścią firmy
  • budowanie silnej wspólnoty
  • zdrowie, w tym profilaktyka

to stałe elementy naszej kultury korporacyjnej.

Certyfikaty, nagrody, wyróżnienia, podziękowania

Niezmiennie chcemy być liderem branży tłumaczeń, wyznaczać kierunki i trendy, ale i pomagać, wspierać. Chcemy, by nasi wymagający Klienci mieli potwierdzenie tego, że współpracują z dostawcą, który nie tylko realizuje usługi na najwyższym poziomie, ale też troszczy się o swoich pracowników, wspiera potrzebujących, realizuje działania proekologiczne.

Certyfikaty

To dla Ciebie, Drogi Kliencie, Drogi Partnerze, doskonalimy naszą jakość: wypracowaliśmy mistrzowski kwintet Certyfikatów ISO i nie zatrzymujemy się w tych działaniach.

Certyfikat  zarządzania jakością  - od roku 2001
Certyfikat
zarządzania jakością
– od roku 2001
Certyfikat tłumaczenia pisemne - od roku 2012
Certyfikat
tłumaczenia pisemne
– od roku 2012
Certyfikat
bezpieczeństwa informacji
– od roku 2013
Certyfikat postedycji
tłumaczeń maszynowych
– od roku 2019
Certyfikat ISO 27701
Certyfikat zarządzania
informacjami o prywatności
– od roku 2023

Nagrody

Strona Internetowa bez barier - I miejsce
I miejsce w konkursie
„Strona internetowa”
bez barier”
Nagroda Arts & Business
Nagroda Arts & Business za projekt realizowany z Galerią Zachęta
Medal SGGW
Medal „Za zasługi dla SGGW” za cykl staży studenckich
Tablet „czyniącym Dobro” Fundacji Dzieciom „Zdążyć z Pomocą” za wieloletnią współpracę pro bono
Tablet „Czyniącym dobro” za wieloletnią współpracę pro bono
Statuetka Fundacji Ex Animo za wieloletnie wsparcie techniczne wydarzeń charytatywnych
Statuetka Fundacji
Ex Animo za wieloletnią współpracę pro bono
Inwestor w Kapitał Ludzki nagrodę otrzymaliśmy trzykrotnie
Inwestor w Kapitał Ludzki nagrodę otrzymaliśmy trzykrotnie
Symbol Odpowiedzialności Społecznej za całokształt działań CSR
Symbol Odpowiedzialności Społecznej za całokształt działań CSR
Firma Przyjazna Klientowi nagrodę otrzymaliśmy pięciokrotnie
Firma Przyjazna Klientowi nagrodę otrzymaliśmy pięciokrotnie
Grand Prix w kategorii usługi tłumaczeniowe
Grand Prix
w kategorii usługi tłumaczeniowe
4 x Złoty Laur Klienta w kategorii usługi tłumaczeniowe
4 x Złoty Laur Klienta
w kategorii
usługi tłumaczeniowe

Wyróżnienia

Jako członek UN Global Compact Poland nie tylko wspieramy tę organizację naszymi usługami (m.in. tłumaczenia pisemne, obsługa konferencji). Jesteśmy także zaangażowani w inicjatywy UNGC, a organizacja wyróżniła nas za udział w programach:

Standard Etyki w Polsce
Standard Etyki w Polsce
We support UN Global Compact
Równe Szanse w Biznesie
Równe Szanse w Biznesie

Podziękowania

Jest nam bardzo miło, że od lat wspierać możemy – przez działania pro bono – instytucje kulturalne, otrzymując za to wsparcie piękne podziękowania. Szczególnie dumni jesteśmy z podziękowań z Zamku Królewskiego w Warszawie oraz Galerii Zachęta.

Nie mniej miłe są dla nas podziękowania za działania charytatywne – od fundacji i osób prywatnych – oraz za programy „Bądź widoczny” od lokalnych szkół i przedszkoli.

Wspieramy w różnych formach, w sposób ciągły czy jednorazowy – na miarę naszych możliwości. Także dzięki inicjatywom naszego zespołu.

O działaniach tych piszemy tak dużo i z dumą, gdyż stanowią one ważny element naszej kultury organizacyjnej. Jednocześnie wspaniale integrują członków zespołu Lidexu, uwrażliwiają na dobro drugiego człowieka, rolę kultury i sztuki w naszym życiu.